רופא התפתחותי מומלץ

מחפשים רופא התפתחותי מומלץ? בכדי לבצע בדיקת אבחון מקצועית עבור הילד שלכם, כדאי לפנות לרופא ילדים התפתחותי. ישנן בעיות שונות הגורמות לעיכוב בהתפתחות הילד ורופא ילדים מנוסה יוכל לבדוק מה הגורמים לבעיות בהתפתחות. בהתאם לבעיות שעולות במהלך הבדיקה, הרופא יוכל לקשר את הסיבות לעיכוב בהתפתחות.

לדוגמא: אם עולה חשש כי חל עיכוב בשלבי ההתפתחות של הילד משלב הזחילה להליכה, או משלב הישיבה להליכה, יתכן וישנה בעייה של מתח שרירים נמוך (היפוטוניה). מתח שרירים נמוך או טונוס שרירים ירוד יכול לפגוע ביכולות של הילד להתקדם לשלב הבא בהתפתחות שלו.

במקרים הללו, רופא הילדים יפנה את ההורים לגורמים מקצועיים אשר יסייעו לחזק את כוח השרירים של הילד על-ידי פיזיותרפיה או פעילות פיזית אשר תעצבב את השרירים החלשים.

בדיקה אצל רופא התפתחותי

אם כן, הבדיקה אצל רופא התפתחותי היא חשובה ביותר בכדי להבין ממה נובע העיכוב ההתפתחותי של הילד שלכם. יתכן כי האבחון של רופא להתפתחות הילד יראה ממצאים שליליים ואין כל בעייה התפתחותית, אבל בכדי לדעת זאת בוודאות חשוב להגיע לבדיקה אצל הרופא.

פנייה לרופא התפתחותי בחיפה

אם אתם גרים באיזור חיפה, תוכלו להגיע לקליניקה מקצועית וותיקה להתפתחות הילד. הקליניקה מספקת שירותים רפואיים מקצועיים לילדים לכל איזור הצפון וניתן לקבוע בקליניקה לאבחון רופא התפתחותי בחיפה.

לקבלת ייעוץ ראשוני אישי מד"ר ברכר חייגו: 074-708-70-78

או מלאו פרטיכם ואצור קשר בהקדם:

קביעת תור לרופא התפתחותי בצפון

מעוניינים לקבוע תור לרופא התפתחותי בצפון? הגעתם למקום הנכון! הקליניקה להתפתחות הילד של ד"ר אבי ברכר מציעה לכם להגיע עם הילד או הילדה שלכם לבדיקה קלינית ואבחון התפתחותי. בבדיקה, ד"ר אבי ברכר עורך שאלון מקצועי להורים בכדי להכיר לעומק את הסימפטומים הבולטים של הבעיה ולאחר מכן מבצע בדיקה קלינית לילד ותצפית קלינית בכדי לבחון את הפעילות של הילד שלכם במצבי פעילות מסויימים.

רופא התפתחותי מומלץ – ד"ר אבי ברכר

לקביעת תור לרופא התפתחותי מומלץ לפנות רק לד"ר אבי ברכר! ד"ר אבי ברכר מזמין אתכם לקליניקה להתפתחות הילד בחיפה לבדיקה ואבחון הסימפטומים אשר מופיעים אצל הילד שלכם. לאחר בדיקת האבחון, ד"ר אבי ברכר יבדוק את הממצאים ויציע לכם את האפשרויות לטיפול בבעיה. עם הניסיון הרב של ד"ר אבי ברכר בטיפול בילדים, תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות ומקצועיות.