רופא מקצועי להתפתחות הילד

ילדים הם שמחה וילדינו הם מקור האושר שלנו (לפחות בשלב הגדילה שלהם) ומקור גאוותינו לאחר מכן. הם ממשיכי דרכינו ובם אנו צופים בכל שנות גידולם בתקווה שייגדלו ויהפכו לאנשים טובים ותורמים ולא ישכחו אותנו בימי זקנתנו. 

ולכן. עבורינו ההתפתחות הנכונה והנורמלית של ילידנו היא קריטית. וכך צריך שיהיה, בעיקר אם כאשר משהו אינו כשורה, יש ביכולתנו לשנות ולשפר רק אם אבחנה נכונה בזמן ועם טיפול נכון בשלבים הראשונים ובגיל הצעיר ביותר של הילד או של הילדה. 
וכך, בגלל רגישות זו, אנחנו מסתכלים על ילדינו יום יום ומנסים לזהות סימנים למשהו שלא מתנהל כראוי בהתנהגותם.
 
התנהגות זו מצידנו היא קיצונית מידי אך אפאתיזם לעניין הוא קיצוני ומסוכן באותה מידה. צריך למצוא את שיווי המשקל. התפתחות הילד היא עניין רפואי ופסיכולוגי התנהגותי. אך כמובן, התפתחותו הלא נכונה היא עניין שכל הורה יכול לזהות. במקרה וזיהיתם משהו, או אפילו עלה בכם החשד הקטן ביותר, פנו מיד לרופא מקצועי להתפתחות הילד.

בין אם הוא רופא פרטי להתפתחות הילד ובין אם לא.רופאים כאלו ישנם הם במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי ובקופות החולים.
 
המלצתי היא לפנות לד"ר אבי ברכר. רופא מקצועי להתפתחות הילד.  

לקבלת ייעוץ ראשוני אישי מד"ר ברכר חייגו: 074-708-70-78

או מלאו פרטיכם ואצור קשר בהקדם:

ד"ר אבי ברכר הנו רופא ותיק השייך לקופת חולים כללית אך הוא גם רופא פרטי להתפתחות הילד וניתן לקבוע תור באופן ישיר איתו. במידה וזיהיתם איזושהי בעיה התפתחותית אצל ילדיכם, אל תעשו מה שהרבה הורים עושים.
 
פונים למחשב ולמנועי החיפוש ומקלידים לדוגמה רופא פרטי להתפתחות הילד בצפון, אם כמובן אתם גרים באזור הצפון או רופא פרטי לאבחון התפתחותי בצפון. הרבה מאד תשובות יקפצו לכם בשמחה למסך אך מהי הנכונה? על מי נסמוך בשעתינו הקשה והלחוצה.
 
אנחנו חייבים לאתר רופא מקצועי להתפתחות הילד בשביל ילדינו ומכל הרשימה הזאת של העשרות עמודים, מי הוא הנכון? אז אל תקלידו את מילות החיפוש הללו. רופא פרטי להתפתחות הילד בצפון, או רופא פרטי לאבחון התפתחותי בצפון.
 
קחו את המלצתי. מחפשים רופא מקצועי להתפתחות הילד, פנו ישירות לד"ר אבי ברכר. עשו זאת ואתם בידיים בטוחות. למה לבזבז זמן ולטבוע בדאגות. הרימו עוד היום טלפון וקבלו את השירות הטוב ביותר עבור ילדיכם. 
מאמרים נוספים

הופ הופ גדלתי

הופ, הופ טרללה – גדלתי מהי קפיצת גדילה? קפיצת גדילה זו תקופה קצרה של עלייה בצריכת האנרגיה של התינוק כתוצאה מצמיחה מואצת של התינוק. באופן

קרא עוד »

אבחון אוטיזם אצל ילדים

אבחון אוטיזם אצל ילדים הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר בקרב הציבור הישראלי, זה בעקבות שיעור אבחון האוטיזם בקרב ילדים, אשר ניצב על 1 לכל

קרא עוד »

אבחון אוטיזם

ניתן לראות כי בשנים האחרונות המודעות סביב אבחון אוטיזם והחשיבות שלו עולים באופן ניכר. יותר ויותר הורים צעירים  מבינים כי חשוב ומהותי לערוך אבחון אוטיזם

קרא עוד »

אבחון התפתחותי לילד בצפון

המטרה המרכזית, והחשובה ביותר של אבחון התפתחותי לילד בצפון היא לספק הערכה מפורטת, מדויקת ורחבה אודות ההתפתחות של הילד, זאת בהתאם למידות שונות אשר קשורות

קרא עוד »

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן