הערכה התפתחותית לילד

הורים המרגישים כי ישנו עיכוב התפתחותי אצל הילד שלהם, בכל גיל שהוא, יכולים לפנות להערכה התפתחותית לילד. הערכה התפתחותית מתבצעת בקליניקה לרפואת ילדים המתמחה בהתפתחות הילד. ניתן להגיע לקליניקה מקצועית על מנת לבדוק את הילד אצל רופא ילדים מומחה. על-פי ממצאי הבדיקה, ניתן יהיה לדעת האם ישנו עיכוב בהתפתחות הילד שלכם, על-פי הגיל שלו ובהשוואה להתפתחות הכללית בגיל בו הוא נמצא בעת הבדיקה.

בדיקת ההערכה ההתפתחותית מאפשרת לכם לקבל כלים בכדי לעזור לילד לשפר את קצב ההתקדמות הקוגנטיבית והפיזית שלו. ישנן פעילויות אשר ההורים יכולים לעשות יחד עם הילד על מנת לחזק את השרירים שלו ואת היכולות הקוגנטיביות שלו.

בדיקה של רופא התפתחותי בקליניקה פרטית

בקליניקה פרטית הילד שלכם יעבור בדיקה של רופא התפתחותי על פי שיטות בדיקה רפואיות שונות כגון בדיקה קוגנטיבית, ניורולוגית ופיזית. במידה ויש עיכוב על-פי ממצאי הבדיקה של הרופא לילדים, הרופא יציא לכם את האפשרויות המתאימות ביותר למצב ההתפתחותי של הילד. יתכן ותופנו לפיזיותרפיה לילדים, לריפוי בעיסוק, לקלינאות תקשורת או לכל איש מקצוע אשר יכול לסייע לילד שלכם בשלבי ההתפתחות האישיים שלו.

הערכה התפתחותית לגיל הרך ולפעוטות

גם תינוקות יכולים לעבור בדיקה בקליניקה רפואית להתפתחות הילד. הערכה התפתחותית לגיל הרך נבחנת בהתאם לגיל התינוק ולשלב הקוגנטיבי בו הוא אמור להיות על-פי הגיל שלו. חשוב לדעת כי יש הבדלים בין כל ילד וילד ולכן ההתפתחות לא צריכה להיות זהה בין כולם בגיל הינקות.

לקבלת ייעוץ ראשוני אישי מד"ר ברכר חייגו: 074-708-70-78

או מלאו פרטיכם ואצור קשר בהקדם:

הערכה התפתחותית לילדים עם רופא מקצועי

אם החלטתם להגיע להערכה התפתחותית לילדים, מומלץ להגיע לרופא מקצועי בעל ניסיון בטיפול בילדים בתחום ההתפתחות. אחד הרופאים המומלצים להערכה התפתחותית לילד הוא ד"ר אבי ברכר. ד"ר אבי ברכר מטפל בילדים קרוב ל-2 עשורים בתחומי הניורולוגיה והתפתחות הילד והוא בעל ניסיון רב בבדיקות אבחון והערכה התפתחותית אצל ילדים.

הערכה התפתחותית לילד בקליניקה הפרטית של ד"ר אבי ברכר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על הקליניקה של ד"ר אבי ברכר? אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים האישיים שלכם באתר הקליניקה ונציג או נציגה יחזרו אליכם עם פרטים נוספים לגבי הבדיקות לילדים בקליניקה להתפתחות הילד.

מאמרים נוספים

הופ הופ גדלתי

הופ, הופ טרללה – גדלתי מהי קפיצת גדילה? קפיצת גדילה זו תקופה קצרה של עלייה בצריכת האנרגיה של התינוק כתוצאה מצמיחה מואצת של התינוק. באופן

קרא עוד »

אבחון אוטיזם אצל ילדים

אבחון אוטיזם אצל ילדים הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר בקרב הציבור הישראלי, זה בעקבות שיעור אבחון האוטיזם בקרב ילדים, אשר ניצב על 1 לכל

קרא עוד »

אבחון אוטיזם

ניתן לראות כי בשנים האחרונות המודעות סביב אבחון אוטיזם והחשיבות שלו עולים באופן ניכר. יותר ויותר הורים צעירים  מבינים כי חשוב ומהותי לערוך אבחון אוטיזם

קרא עוד »

אבחון התפתחותי לילד בצפון

המטרה המרכזית, והחשובה ביותר של אבחון התפתחותי לילד בצפון היא לספק הערכה מפורטת, מדויקת ורחבה אודות ההתפתחות של הילד, זאת בהתאם למידות שונות אשר קשורות

קרא עוד »

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן