אבחון ספקטרום האוטיזם

אבחון התפחות הילד הפך בשנים האחרונות לאחד מהמקצועות החשובים ביותר בתחום רפואת הילדים והרפואה בכלל. זאת מתוך ההבנה המודרנית שככל שנזהה נכון ומוקדם יותר אם ישנן בעיות בגרף ההתפתחותי הפסיכולוגי של הילד או הילדה שלנו, כך נוכל לטפל באותם בעיות התפתחותיות מוקדם יותר ובאופן הנכון ביותר. אין לתאר את הקריטיות שבדבר ובהחלט לא צריך להיות רופא ילדים או כל רופא אחר בכדי להבין זאת. 

דמו לכם שנטעתם עץ ובשלבי ההתפתחות והגדילה הראשונים שלו זיהיתם שהוא גודל עקום. זהו בדיוק הזמן לתקן או לתמוך באותו עץ על מנת ליישרו עד כמה שניתן. באותה מידה ילדכם, למרות שהוא כמובן לא גודל עקום אלא זוהי השוואה מתאפורית, זה קריטי לזהות את מצבו ההתפתחותי בזמן וכך לטפל בו או בה בזמן הנכון בכדי להביא אותם למיצוי מלוא הפוטנציאל שקיים בהם. 

כיום רגישות ענף הרפואה והפסיכולוגיה לעניין היא גבוהה ביותר וניתן להעזר במיטב הרופאים והטכנולוגיה לטובת העניין. 

אבחון ספקטרום האוטיזם או יותר באופן ספציפי, אבחון ספקטרום האוטיזם אצל ילדים או אבחון קשת האוטיזם אצל ילדים נעשה אם כן על ידי מיטב הרופאים בישראל. עליהם נמנה ד"ר אבי ברכר. מומחה לאבחון ספקטרום האוטיזם וכמובן אבחון ספקטרום האוטיזם בילדים. ד"ר אבי ברכר הנו רופא ילדים התפתחותי בקופת חולים כללית והנו מקצוען בתחומו.  

לקבלת ייעוץ ראשוני אישי מד"ר ברכר חייגו: 074-708-70-78

או מלאו פרטיכם ואצור קשר בהקדם:

ילדיכם הוא אוצר. לפני לא הרבה שנים, ילדינו נולדו וגדלו ולא אובחנו בכלל עד אותו הגיל שהבעיות החלו לצוץ. אך אז הם כבר היו שייכים למסגרת חינוכית רגילה אשר כיום אנחנו יודעים שהיא לא המתאימה להם. או לחילופין, היא מתאימה אך הם רק צריכים התייחסות ועזרה קצת שונים מילדים אחרים ואז כל הבעיות שצצות יעלמו להן. 

לכן אבחון ספקטרום האוטיזם או במילים אחרות, אבחון קשת האוטיזם אצל ילדים צריך להעשות בשלב מוקדם וע"י אנשי המקצוע הכי טובים. ד"ר אבי ברכר הוא כזה. אם חיפשתם ברשת לגבי עזרה לגבי אבחון ספקטרום האוטיזם אצל ילדים או אבחון ספקטרום האוטיזם בילדים הגעתם למאמר הנכון. 

אם אתם מזהים אפילו משהו קטן בהתנהגות ילדיכם. פנו לרופאים מומחים כמו ד"ר אבי ברכר ובקשו ממנו בדיקה ואבחון ספקטרום האוטיזם עבור ילדיכם. בהצלחה. 

מאמרים נוספים

הופ הופ גדלתי

הופ, הופ טרללה – גדלתי מהי קפיצת גדילה? קפיצת גדילה זו תקופה קצרה של עלייה בצריכת האנרגיה של התינוק כתוצאה מצמיחה מואצת של התינוק. באופן

קרא עוד »

אבחון אוטיזם אצל ילדים

אבחון אוטיזם אצל ילדים הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר בקרב הציבור הישראלי, זה בעקבות שיעור אבחון האוטיזם בקרב ילדים, אשר ניצב על 1 לכל

קרא עוד »

אבחון אוטיזם

ניתן לראות כי בשנים האחרונות המודעות סביב אבחון אוטיזם והחשיבות שלו עולים באופן ניכר. יותר ויותר הורים צעירים  מבינים כי חשוב ומהותי לערוך אבחון אוטיזם

קרא עוד »

אבחון התפתחותי לילד בצפון

המטרה המרכזית, והחשובה ביותר של אבחון התפתחותי לילד בצפון היא לספק הערכה מפורטת, מדויקת ורחבה אודות ההתפתחות של הילד, זאת בהתאם למידות שונות אשר קשורות

קרא עוד »

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן