אבחון ADD אצל ילדים

ילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, יכולים להיות מאובחנים ב-ADD או ב-ADHD. אבחון ADD אצל ילדים מתייחס להפרעת קשב וריכוז ללא היפר-אקטיביות והמענה לילד הוא בהתאם. ילדים הסובלים מ-ADHD מאובחנים עם הפרעת קשב וריכוז כולל היפר-אקטיביות. במידה והילד שלכם מאובחן אם אחת מהבעיות הללו, הוא יכול לקבל את הטיפול המקצועי המתאים בכדי להתמודד עם הבעיה ביום יום.

ישנן דרכי טיפול שונים לבעיות קשב וריכוז, חלקן על בסיס תרופתי וחלקן על בסיס טיפולי עם אנשי מקצוע.

האבחון ל-ADD ניתן לבצע בקליניקה לרפואת ילדים המתמחה באבחונים לבעיות קשב וריכוז ובעיות היפר-אקטיביות. האבחון מתבצע על-ידי רופא מוסמך ועל-פי הממצאים של האבחון ניתנות להורים אפשרויות לטיפול בבעיה ממנה סובל הילד.  

אבחון ADHD אצל ילדים בקליניקה מקצועית

ילד הסובל מהיפר-אקטיביות, יתכן וגם סובל מהפרעת קשב וריכוז. כאשר באים לאבחן היפר-אקטיביות בודקים האם הילד סובל מבעיות הקשורות לקשב וריכוז. גם במקרה זה, אבחון ADHD אצל ילדים ניתן לבדוק בקליניקה מקצועית לרפואת ילדים המתמחה באבחונים להפרעות קשב וריכוז.

אבחון אי די די אצל ילדים עם רופא מוסמך

מעוניינים לקבוע אבחון אי די די אצל ילדים? אתם מוזמנים לפנות לקליניקה המקצועית של ד"ר אבי ברכר הממוקמת בחיפה, ולקבוע מועד לאבחון עבור הילד שלכם. האבחון מתבצע בצורה המקצועית ביותר על מנת להביא לממצאים האופטימליים לבדיקה. ד"ר אבי ברכר הוא רופא ילדים מוסמך בעל ניסיון רב בטיפול בילדים עם הפרעות קשב וריכוז והפרעות קשב וריכוז והיפר-אקטיביות.

לקבלת ייעוץ ראשוני אישי מד"ר ברכר חייגו: 074-708-70-78

או מלאו פרטיכם ואצור קשר בהקדם:

אבחון אי די די בקליניקה בחיפה

אם אתם גרים באיזור חיפה, אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו עם הקליניקה המקצועית של ד"ר אבי ברכר, ולקבוע מועד לאבחון אי די די עבור הילד או הילדה שלכם. צוות הקליניקה של ד"ר אבי ברכר ישמח לראותכם ולסייע לילדכם למצוא פתרון יעיל לבעיות קשב וריכוז והיפר-אקטיביות. 

אבחון ADD אצל ילדים בקליניקה המקצועית של ד"ר אבי ברכר

השאירו פרטים באתר של ד"ר אבי ברכר ונציגי הקליניקה יחזרו אליכם בהקדם לתיאום מועד לאבחון עבור הילד שלכם. אם החלטתם לבחור בד"ר אבי ברכר, תדעו שבחרתם ברופא הילדים הטוב ביותר לבדיקות אבחון ADD אצל ילדים. 

מאמרים נוספים

הופ הופ גדלתי

הופ, הופ טרללה – גדלתי מהי קפיצת גדילה? קפיצת גדילה זו תקופה קצרה של עלייה בצריכת האנרגיה של התינוק כתוצאה מצמיחה מואצת של התינוק. באופן

קרא עוד »

אבחון אוטיזם אצל ילדים

אבחון אוטיזם אצל ילדים הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר בקרב הציבור הישראלי, זה בעקבות שיעור אבחון האוטיזם בקרב ילדים, אשר ניצב על 1 לכל

קרא עוד »

אבחון אוטיזם

ניתן לראות כי בשנים האחרונות המודעות סביב אבחון אוטיזם והחשיבות שלו עולים באופן ניכר. יותר ויותר הורים צעירים  מבינים כי חשוב ומהותי לערוך אבחון אוטיזם

קרא עוד »

אבחון התפתחותי לילד בצפון

המטרה המרכזית, והחשובה ביותר של אבחון התפתחותי לילד בצפון היא לספק הערכה מפורטת, מדויקת ורחבה אודות ההתפתחות של הילד, זאת בהתאם למידות שונות אשר קשורות

קרא עוד »

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן