אבחון אוטיזם בילדים

אוטיזם אצל ילדים ניתן לאבחן בקליניקה מקצועית של רופא ילדים התפתחותי. האבחון מתבצע על-ידי כלים מקצועיים המאפשרים לאבחן את הבעיה ולהבין האם היא נמצאת על הספקטרום האוטיסטי. אחת מהדרכים לאבחן את הבעיה המופיעה אצל הילד היא באמצעות שאלון מובנה להורים הנערך תוך כדי הפגישה עם רופא ילדים התפתחותי. כלי נוסף לאבחון אוטיזם בילדים הוא תצפית קלינית.

התצפית הקלינית היא שלב בו להורים אין חלק והרופא יושב עם הילד בחדר נפרד ומבצע יחד עם הילד סיטואציות של היום יום מחיי ילד באותו טווח גילאים של הילד שלכם. 

אבחון אוטיזם אצל ילדים במרפאה מקצועית

אם אתם מעוניינים לקבל אבחון מקצועי לבעיה המופיעה אצל הילד או הילדה שלכם, מומלץ לכם לגשת לאבחון אוטיזם אצל ילדים בקליניקה מקצועית לאבחון התפתחותי. הניסיון של רופא הילדים אשר בודק אתכם הוא חשוב במיוחד על מנת שתקבלו את האבחנה המדוייקת ביותר לבעיה המופיעה אצל הילד או הילדה שלכם. 

אבחון אוטיזם אצל רופא ילדים מנוסה

אם החלטתם להביא את ילדכם לאבחון אצל רופא התפתחותי לילדים, אתם מוזמנים להגיע לקליניקה של ד"ר אבי ברכר. ד"ר אבי ברכר בעל ניסיון של קרוב ל-20 שנה בטיפול בילדים, מזמין אתכם להגיע עם הילד או הילדה שלכם לקליניקה לאבחון AUTISM. הניסיון של ד"ר אבי ברכר מאפשר לכם לקבל שירות מקצועי לאבחון אוטיזם אצל רופא ילדים.

לקבלת ייעוץ ראשוני אישי מד"ר ברכר חייגו: 074-708-70-78

או מלאו פרטיכם ואצור קשר בהקדם:

קביעת תור לאבחון AUTISM 

מעוניינים לקבוע תור לאבחון אוטיזם בילדים? ד"ר אבי ברכר ישמח לראותכם בקליניקה שלו לילדים ולבצע אבחון מקצועי לבעיה אשר מופיעה אצל הילד או הילדה שלכם. האבחון עם ד"ר אבי ברכר יתחיל עם שאלון מקצועי להורים ולאחריו תתבצע תצפית קלינית עם הילד על מנת לעקוב אחר ההתנהגות שלו במצבים חברתיים מסויימים. 

אבחון אוטיזם בילדים במרפאה הפרטית של ד"ר אבי ברכר

המרפאה הפרטית של ד"ר אבי ברכר ממוקמת בעיר חיפה ומספקת שירות מקצועי לאבחון אוטיזם ללקוחות בכל איזור הצפון.

לקביעת תור לאבחון מקצועי לאוטיזם אצל ילדים, השאירו את הפרטים שלכם באתר הקליניקה או התקשרו לטלפון המופיע באתר. אם בחרתם במרפאה של ד"ר אבי ברכר, תדעו שבחרתם ברופא הטוב ביותר עבור הילד או הילדה שלכם. 

מאמרים נוספים

הופ הופ גדלתי

הופ, הופ טרללה – גדלתי מהי קפיצת גדילה? קפיצת גדילה זו תקופה קצרה של עלייה בצריכת האנרגיה של התינוק כתוצאה מצמיחה מואצת של התינוק. באופן

קרא עוד »

אבחון אוטיזם אצל ילדים

אבחון אוטיזם אצל ילדים הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר בקרב הציבור הישראלי, זה בעקבות שיעור אבחון האוטיזם בקרב ילדים, אשר ניצב על 1 לכל

קרא עוד »

אבחון אוטיזם

ניתן לראות כי בשנים האחרונות המודעות סביב אבחון אוטיזם והחשיבות שלו עולים באופן ניכר. יותר ויותר הורים צעירים  מבינים כי חשוב ומהותי לערוך אבחון אוטיזם

קרא עוד »

אבחון התפתחותי לילד בצפון

המטרה המרכזית, והחשובה ביותר של אבחון התפתחותי לילד בצפון היא לספק הערכה מפורטת, מדויקת ורחבה אודות ההתפתחות של הילד, זאת בהתאם למידות שונות אשר קשורות

קרא עוד »

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן