רופא להתפתחות הילד

האם הילד שלכם לא מפתח את המיומנויות הנדרשות לגיל שלו? במידה והוא לא מפתח את המיומנויות הנדרשות לגיל שלו, אין צורך להיבהל, אבל כדאי להביא אותו לבדיקה ואבחון אצל רופא להתפתחות הילד.

הבדיקה כוללת בדיקה פיזית קוגנטיבית ואבחון מעמיק דרך תשאול ההורים ותצפית קלינית על הילד בעת ביצוע פעולות מוטוריות שונות. למעשה, הבדיקה והאבחון לעיכוב התפתחותי מורכבים מהשלבים הבאים, לא תמיד על-פי הסדר הבא:

– בדיקה קלינית של הילד כגון קורדינציה וטונוס שרירים.
– תשאול ההורים בצורה מעמיקה לגבי הסימפטומים שהם חווים ביום יום אצל הילד שלהם.
– תצפית קלינית תוך הפעלת הילד לבצע פעולות מוטוריות מסויימות.
– רישום ממצאי הבדיקה, התשאול והאבחון.
– הסקת מסקנות והפנייה לגורמים מקצועיים אחרים במקרה הצורך, כגון פיזיותרפיסטים, קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק.  

רופא להתפתחות הילד בחיפה בקליניקה פרטית

מחפשים רופא להתפתחות הילד בחיפה? בחיפה תוכלו להגיע לקליניקה פרטית לרפואת ילדים המתמחה בשלבי ההתפתחות של הילד. בקליניקה מקצועית בחיפה תוכלו לבצע בדיקה ואבחון לעיכוב התפתחותי אצל ילדים וגם אצל פעוטות בגיל הרך. 

בדיקה ואבחון לגיל הרך

אם יש לכם תינוק ואתם רואים עיכוב התפתחותי בולט במיוחד, כדאי שתגיעו לבדיקה ואבחון לגיל הרך. בקליניקה המקצועית להתפתחות הילד בחיפה, תוכלו לקבוע בדיקה ואבחון עבור התינוק שלכם על מנת לבדוק מה הסיבות לכך שהוא חווה עיכוב התפתחותי לעומת ילדים אחרים בגיל שלו. 

לקבלת ייעוץ ראשוני אישי מד"ר ברכר חייגו: 074-708-70-78

או מלאו פרטיכם ואצור קשר בהקדם:

קביעת תור לרופא להתפתחות הילד בזכרון יעקב 

מעוניינים לקבוע תור לרופא להתפתחות הילד בזכרון יעקב? במרחק נסיעה קצר מזכרון יעקב, תוכלו להגיע לקליניקה מקצועית להתפתחות הילד ולבדוק את הסימפטומיים אותם חווה הילד שלכם ביום יום ומונעים ממנו להתקדם בשלבי ההתפתחות לגיל שלו. 

רופא להתפתחות הילד בצפון מומלץ

אם אתם מתלבטים לאיזה רופא להתפתחות הילד בצפון כדאי לקחת את הילדים שלכם לבדיקה ואבחון, כדאי שתכירו את הקליניקה להתפתחות הילד של ד"ר אבי ברכר. הקליניקה של ד"ר אבי ברכר מאפשרת לכם לקבל חוות דעת מקצועית מרופא ילדים מומחה עם ניסיון של שנים רבות בטיפול בילדים הסובלים מעיכוב התפתחותי. 

רופא להתפתחות הילד – ד"ר אבי ברכר

לקביעת מועד לבדיקה עבור הילד שלכם, אתם מוזמנים להתקשר כבר עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר המקצועי של ד"ר אבי ברכר.

מאמרים נוספים

הופ הופ גדלתי

הופ, הופ טרללה – גדלתי מהי קפיצת גדילה? קפיצת גדילה זו תקופה קצרה של עלייה בצריכת האנרגיה של התינוק כתוצאה מצמיחה מואצת של התינוק. באופן

קרא עוד »

אבחון אוטיזם אצל ילדים

אבחון אוטיזם אצל ילדים הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר בקרב הציבור הישראלי, זה בעקבות שיעור אבחון האוטיזם בקרב ילדים, אשר ניצב על 1 לכל

קרא עוד »

אבחון אוטיזם

ניתן לראות כי בשנים האחרונות המודעות סביב אבחון אוטיזם והחשיבות שלו עולים באופן ניכר. יותר ויותר הורים צעירים  מבינים כי חשוב ומהותי לערוך אבחון אוטיזם

קרא עוד »

אבחון התפתחותי לילד בצפון

המטרה המרכזית, והחשובה ביותר של אבחון התפתחותי לילד בצפון היא לספק הערכה מפורטת, מדויקת ורחבה אודות ההתפתחות של הילד, זאת בהתאם למידות שונות אשר קשורות

קרא עוד »

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן