אבחון אוטיזם אצל ילדים

אבחון אוטיזם אצל ילדים הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר בקרב הציבור הישראלי, זה בעקבות שיעור אבחון האוטיזם בקרב ילדים, אשר ניצב על 1 לכל 100 ילדים. מגמה זו, מובילה לחשש בקרב הורים צעירים רבים, אשר מעוניינים לערוך אבחון אוטיזם אצל ילדים בהקדם.

כמו כן, חשוב לערוך אבחון אוטיזם אצל ילדים אך ורק אצל רופא מקצועי, בעל ניסיון, אשר מתמחה בתחום. ד״ר אבי ברכר הינו רופא ילדים התפתחותי מומחה ובעל ניסיון רב שנים אשר מאמין בטיפול אשר בונה תשתית איתנה של בריאות מיטבית, ואף לחנך לבריאות. כמו כן, ד״ר בכר מציע שירותי אבחון אוטיזם אצל ילדים, אבחון ספקטרום האוטיזם אצל ילדים, אבחון קשת האוטיזם אצל ילדים, אבחון ספקטרום האוטיזם בילדים ועוד.

אבחון ספקטרום האוטיזם אצל ילדים

אבחון ספקטרום האוטיזם אצל ילדים הינו אבחון מקצועי אשר מיועד לילדים אשר טרם אובחנו כלוקים בתסמונת. אבחון זה מבוסס למעשה על מספר כלים מהותיים וחשובים במיוחד כגון שאלון רחב ומפורט להורים בעל עשרות שאלות אשר נועדו לבחון את תפקודים שונים של הילד כגון תקשורת, רגש, חברה וכדומה, תצפית קלינית אשר מתמקדת בילד, ועוד.

בנוסף, במהלך האבחון נשאלות שאלות אשר מופנות להורים אשר נועדו לבדוק מה הם תחומי העניין של הילד. כמובן כי אבחון מסוג זה צריך להתבצע אך ורק על ידי רופא אשר מתמחה בתחום, אשר דוגל בשיתוף מלא מול ההורים. 

לקבלת ייעוץ ראשוני אישי מד"ר ברכר חייגו: 074-708-70-78

או מלאו פרטיכם ואצור קשר בהקדם:

אבחון קשת האוטיזם אצל ילדים

אבחון קשת האוטיזם אצל ילדים נועד לבחון את תגובות הילד למגוון רחב של פעילויות ומטלות שונות, אשר נודעו לדמות סיטואציות חברתיות מגוונות, זאת על מנת להבין רגשות ויחסים חברתיים של הילד. כאמור, אבחון מסוג זה חייב להתבצע על הצד המקצועי, הרגיש והנכון ביותר. לכן, לפני קביעת האבחון, חשוב במיוחד ומומלץ לערוך סקר שוק, לקרוא אודות הנושא, ולבחור בסופו של יום את הרופא המנוסה, המקצועי והאמין ביותר, כזה שמתמחה בתחום. כך תוכלו להבטיח אבחון מדויק, נכון ורגיש, וכמובן את התוצאה המדויקת ביותר. 

אבחון ספקטרום האוטיזם בילדים

ד״ר אבי ברכר הינו רופא ילדים התפתחותי מומחה ובעל ניסיון רב שנים אשר מאמין בטיפול אשר בונה תשתית איתנה של בריאות מיטבית, ואף לחנך לבריאות. כיום, ד״ר ברכר גאה להיות מוביל בתחומו ולהעניק לקהל הרחב שירותי אבחון ספקטרום האוטיזם בילדים. 

מאמרים נוספים

הופ הופ גדלתי

הופ, הופ טרללה – גדלתי מהי קפיצת גדילה? קפיצת גדילה זו תקופה קצרה של עלייה בצריכת האנרגיה של התינוק כתוצאה מצמיחה מואצת של התינוק. באופן

קרא עוד »

אבחון אוטיזם אצל ילדים

אבחון אוטיזם אצל ילדים הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר בקרב הציבור הישראלי, זה בעקבות שיעור אבחון האוטיזם בקרב ילדים, אשר ניצב על 1 לכל

קרא עוד »

אבחון אוטיזם

ניתן לראות כי בשנים האחרונות המודעות סביב אבחון אוטיזם והחשיבות שלו עולים באופן ניכר. יותר ויותר הורים צעירים  מבינים כי חשוב ומהותי לערוך אבחון אוטיזם

קרא עוד »

אבחון התפתחותי לילד בצפון

המטרה המרכזית, והחשובה ביותר של אבחון התפתחותי לילד בצפון היא לספק הערכה מפורטת, מדויקת ורחבה אודות ההתפתחות של הילד, זאת בהתאם למידות שונות אשר קשורות

קרא עוד »

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן