הפרעת קשב אצל ילדים

איך שמשפט זה, הפרעת קשב אצל ילדים הפך לפופולארי בשנים האחרונות. ממש. פעם הוא לא היה. לא הכרנו אותו.

היו ילדים ש"מתפרעים" בכיתה, שלא יכלו להתרכז, שהפריעו, שלא הצליחו להשיג תוצאות טובות במבחנים למרות שהיו חכמים, לעיתים יותר מהרבה מחבריהם לכיתה והוריהם היו מוזמנים בתכיפות לשיחות עם המורים או עם המנהל לגבי כל ההתנהגויות האלו שהזכרתי. 

אני אישית גדלתי בתקופה כזאת ופעם אחת אפילו הוזמנתי לפסיכולוג כי הפרעתי בכיתה ורצו לדעת מה הסיבה. אבל היום אנחנו חיים בתקופה אחרת לגמרי. גם מדע הרפואה וגם מדע הפסיכולוגיה, בעיקר ההתנהגותית עשו קפיצה אדירה. אין כבר ילדים ש"מתפרעים" סתם. יש כמובן שוני באופי כל ילד וילד וילדה וילדה אבל הופיעו בלקסיקון הרפואי המודרני מושגים שכאמור לא הכרנו. הפרעת קשב אצל ילדים הזכרנו, הפרעת קשב והיפראקטיביות או הפרעת קשב וריכוז add.
 
מושגים אלו אינם סתם מושגים. אלו מושגים שאיתם ניתן להגדיר את הילד או הילדה ועם הגדרה זאת ניתן גם להעניק את הטיפול נכון. הפסיכולוגיה ורפואת הילדים ההתפחותית יודעים היום שהילד או הילדה אינם סתם "מתפרעים" או לא אוהבים ללמוד אלא משהו לא נותן להם להתרכז. 
 
מה עושים? סתם לכתוב במילות החיפוש במחשב "הפרעת קשב וריכוז אבחון יביא אותכם להמון תשובות ותוצאות של רופאים והגדרות וויקיפדיה.

לקבלת ייעוץ ראשוני אישי מד"ר ברכר חייגו: 074-708-70-78

או מלאו פרטיכם ואצור קשר בהקדם:

המלצתי היא כזאת. באם אתם מזהים בעיה אצל ילדיכם מגיל צעיר וכמובן בהתייעצות עם הגננות, מטפלות, מורות וכולי..פנו מייד לייעוץ דרך הצינורות המקובלים. רופא ילדים התפתחותי מעולה בתחומו הנו ד"ר אבי ברכר. עם פנייתכם לד"ר אבי ברכר, תקבלו זריקת הרגעה. לא קרה כלום. הילד קצת מפריע. יש לו אולי הפרעת קשב והיפראקטיביות או הפרעת קשב וריכוז add. לא קרה כלום. ישנם טיפולים פסיכולוגיים ותרופתיים בכדי לטפל בעניין ולהביאו למצב נסכל בו הילד או הילד יוכלו להמשיך וללמוד במסגרת שלהם בצורה טובה מאד.
 
הפרעת קשב אצל ילדים אינה "מחלה". זהו מצב פסיכולוגי מסוים שניתן לפתרון יעיל ומהיר. אז אל תחפשו סתם ברשת מילות חיפוש כמו הפרעת קשב וריכוז אבחון. פנו לד"ר רבי ברכר לייעוץ עבור הפרעת קשב אצל ילדים. זהו הפתרון הטוב ביותר עבור ילדיכם ועבור עתידם. 
מאמרים נוספים

הופ הופ גדלתי

הופ, הופ טרללה – גדלתי מהי קפיצת גדילה? קפיצת גדילה זו תקופה קצרה של עלייה בצריכת האנרגיה של התינוק כתוצאה מצמיחה מואצת של התינוק. באופן

קרא עוד »

אבחון אוטיזם אצל ילדים

אבחון אוטיזם אצל ילדים הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר בקרב הציבור הישראלי, זה בעקבות שיעור אבחון האוטיזם בקרב ילדים, אשר ניצב על 1 לכל

קרא עוד »

אבחון אוטיזם

ניתן לראות כי בשנים האחרונות המודעות סביב אבחון אוטיזם והחשיבות שלו עולים באופן ניכר. יותר ויותר הורים צעירים  מבינים כי חשוב ומהותי לערוך אבחון אוטיזם

קרא עוד »

אבחון התפתחותי לילד בצפון

המטרה המרכזית, והחשובה ביותר של אבחון התפתחותי לילד בצפון היא לספק הערכה מפורטת, מדויקת ורחבה אודות ההתפתחות של הילד, זאת בהתאם למידות שונות אשר קשורות

קרא עוד »

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן